Poruchy menstruace

Dobrý den pane doktore, chtěla bych se zeptat, brala jsem antikoncepci a první měsíc jsme měla menstruaci jen 4 dny v měsíci a tak též to bylo i druhý měsíc jinak menstruace mám 5 dní v měsíci, ale ten 3 měsíc jsem dostala menstruace o 15 dní dříve od ukončení menstuaci z 2 měsíce. Může to být z antikoncepce? Děkuji za názor.

Odpověď odborníka:

Pokud jste neudělala chybu v užívání potom když by se nepravidelné krvácení opakovalo i v dalším cyklu byla by na místě úvaha o změně antikocepce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Co je to hydrokéla?
Články: Co je to hydrokéla?
Hydrokéla je označení pro...
Roztroušená skleróza - nemoc, se kterou se dá žít aktivně
Články: Roztroušená skleróza - nemoc, se kterou se dá žít aktivně
Věděli jste, že na světě...
Sportujete? Měli byste znát svoji ideální tepovou frekvenci
Články: Sportujete? Měli byste znát svoji ideální tepovou frekvenci
Většina lidí provozujících...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
I ženy s Turnerovým syndromem dnes mohou otěhotnět
Články: I ženy s Turnerovým syndromem dnes mohou otěhotnět
S diagnózou neplodnosti se...
Zlobivý žlučník aneb Kdy je bez něj lépe
Články: Zlobivý žlučník aneb Kdy je bez něj lépe
Odstranění žlučníku nebývá...
Jak probíhá Crohnova nemoc a ulcerózní kolitida?
Články: Jak probíhá Crohnova nemoc a ulcerózní kolitida?
Onemocnění Crohnovou nemocí...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: