Poruchy menstruace

Dobrý den,je mi 42 let a vždy jsem měla pravidelnou menstruaci,nějakou dobu mě trápí bolesti bederní,křížové způsobené ze zátěže v práci a dostávala jsem nějaké injekce proti bolesti a rehabilitace s elektroléčbou a parafíny,od téz doby mi menstruace vynechala,příznaky jako bych ji měla dostat mám,jen se nedostává a již 12 dni je zpožděná,je možné,že je to způsobeno injekcemi proti bolesti a elektroléčbou ? Děkuji předem za odpověď .

Odpověď odborníka:

Injekce ani elektroléčba by neměly cyklus ovlivnit pro jistotu by jste si měla udělat gravitest a bude li negativní a menses se stále nedostaví bylo by vhodné vyšetření hormonálních hladin. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolesti prsou Tímto vás prosím o radu...Mám bolesti v prsou, které trvají tak...
  • Nejspíše zánět na penisu Pane doktore, na penisu mám takové malinké výrůstky...
  • Vřídky na jazyku Opakovaně se mi dělají drobné vřídky na jazyku na stejném...
  • Cysta ve slezině Va CT mi byla zjištěna cysta na slezině.Velká je zatím jen 2...
  • Bolest prostaty Rad bych se vas zeptal,často se mi stává ze pociťují bolest v...
  • Mastrubace Je mi skoro 17 a mám menší potíže s masturbací... nikdy jsem to...
 
Naposledy čtené: