Porušewní mikroflory-kvasinky

Dobrý den,měla jsem dvoje antibiotika,ted mám bílý povlak na jazyku,červený jazyk,ten mě pálí,mám stále bolesti zad na hrudníku,špatně se mi dýchá,nemám chut k jídlu,stále mi není dobře,mám průjem,je mi na zvracení,jsem strále velmi unavená,lékař mi předepsal hylak,můžu mít kvasinky v krku,na plicích?Už jsem bezradná,tolik dní už mi není dobře,zadýchávám se,poradíte mi co s tím?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zda-li trpíte nějakou infekcí se nedá poznat pouze z popisu příznaků. Důležité je klinické vyšetření a laboratorní odběry, ev. výtěry ze sliznic. Tato vyšetření by měla odhalit přítomnost infekčního zánětu v těle. Po užívání antibiotik může dojít k porušení přirozené bakteriální flory na sliznicích, byla by vhodná kůra probiotiky / např. Probiofix, Dophilllus a jiná/ alespoň na měsíc.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: