Poševní sekret

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, už 6 měsícu beru antikoncepci když sem byla na prohlíhce tak mi pani doktorka udelala vytěry a vyšly dobře pry že mam vše v pořadku ale od te doby co beru HA tak mam behem 21 dni skoro každy den bílý hodně husty vytok neni tak ani na kalhotkach ale když s prítelem spim tak ačkoli i když se umyju tak když ho ze me vytahne ma za dražkou žaludu ten vytok nezapacha nesvedi nepali nic me neboli hygiena je pro me na prvnim miste sem ve sprše pořad dokonce už sem začala kupovat i intimni mydlo za 450.kč :( přítel tvrdi že to mam nechat tak že sou to hormony a tak sem se chtěla zeptat opravdu to je normalni ?? moc předem děkuji za odpoved:( :)

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jedná se skutečně o přirozenou věc.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x