Postinor 2

Chtěla bych se zeptat, s přítelem jsem měla sex (1.1.). Postinor jsem si vzala druhý den a neměla jsem žádné vedlejší účinky, menstruaci jsem dostala (8.1.), i když jsem jí měla dostat až (24.1). Bylo to po tom prášku, nebo se mi přehodil menstruační cyklus? Je možnost, že jsem v tom, když jsem jí teď nedostala? Prosím o rychlou odpověď... Děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Postinor nemá 100% účinek, těhotenství tedy nelze zcela vyloučit. Zakupte si těhotenský test.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolesti hlavy
Články: Bolesti hlavy
Bolest hlavy tedy může být...
Posilte si imunitu. Pomůže i homeopatie
Články: Posilte si imunitu. Pomůže i homeopatie
Silný a správně fungující...
Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Články: Mokvající rána vyžaduje speciální péči
Škrábancům a odřeninám se...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Obřízka ve starém Egyptě
Články: Obřízka ve starém Egyptě
Obecně se přijímá názor, že...
Australský antigen aneb Příběh hepatitidy B
Články: Australský antigen aneb Příběh hepatitidy B
Poškozující a smrtící...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: