Postinor

Dobrý den, měl jsem s přítelkyní chráněný sex ale kondom při ejakulaci vyklouzl a proto si přítelkyně pro jistotu koupila Postinor 2. Zajímá mě jestli je možnist otěhotnění. Vzala si jí asi po 11 hodinách a poté po 6 hodinách se dostavil průjem, chci se zeptat jestli si má vzít i druhou, nebo je tento stav normální a jestli má jít raději ke gynekologovi. Pilluku použila poprvé. Děkuji

Odpověď odborníka:

Aby byl Postinor účinný, je třeba užít obě pilulky. Průjem může být následkem léčby, ale může také vést ke snížení účinnosti Postinoru. I tak budete muset čekat do doby partnerčiny menstruace, která teprve těhotenství vyloučí.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Pálení jazyka Mám letité problémy s pálením jazyka, nyní se přidalo noční sucho...
  • Únava Rád bych se Vás zeptal na možnosti diagnózy u mých problémů. Je mi 29 let...
  • Operace prostaty Můj otec-65let půjde na chirurgické odstranění prostaty...
  • Bolest v levem boku Pane doktore. Prosim mam dotaz, jsem velmi vytizeny a moc...
  • Bolest palce u nohy Asi před týdnem mne z ničeho nic začal bolet palec na...
  • Puchýřky v krku Zdravím, už nějakou dobu se mi v krku na zadních a bočních...
 
Kam dál
Naposledy čtené: