Postinor

Dobrý den, mám takový problém... Je mi 15 a v úterý jsem měla s přítelem sex. HA nemám, ale měli jsme kondom, jenomže ten po ejakulaci ve mě nějak zůstal... Normálně jsme ho potom vyndali, ale bojím se, že do mě něco nateklo. Asi 5 hodin po styku jsem, si vzala Postinor. MS nemam pravidelnou, ale podle poslední jsem si počítala plodné dny a zhruba tak nějak to vyšlo. Šíleně se bojím, že to nezabere a budu těhotná. Co si o tom myslíte vy? Budu moc ráda za odpoved.

Odpověď odborníka:

Pokud jste si vzala první tabletu do 5 hodin po styku a druhou po 12 hodinách nemáte se čeho obávat. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x