Postinor

Dobrý den píši ohledně toho Postinoru a HA...Začínám brát HA a první pilulka se bere první až pátý den mences...No a jestli to krvácení bylo jen následek Postinoru a né mences a já začala užívat HA,tím páden špatně,jestli bude antikoncepce učinná..Děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud si nejste jista,zda šlo o menses,nebo to bylo nepravidelné krvácení pro jistotu používejte v tomto cyklu ještě kondom. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Když tuhne krev v žilách aneb Jak vzniká trombóza
Články: Když tuhne krev v žilách aneb Jak vzniká trombóza
O spojitosti mezi hlubokou...
Meningitida
Články: Meningitida
Meningitida je zánět...
Pět věcí signalizujících infekci v ráně
Články: Pět věcí signalizujících infekci v ráně
Tuto otázku si klade mnoho...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x