Postinor

Chci se zeptat, zda-li je možné otěhotnění, když s přítelem nám praskl kondom 5 dní po skončení mé menstruace. Pro jistotu jsem řádně užila postinor, ale neměla jsem žádné vedlejší účinky, nyní je to téměř 14 dní od užití a já stále nedostala žádné, ani slabé, krvácení a jsem z toho zmatená. Další menstruaci mám dostat příští týden (dostávám po 21 dnech). Může se tato menstruace zpozdit i když těhotná nejsem? S přítelem jsme opravdu pečliví a dáváme si pozor, proto z toho mám opravdu velký strach a test se bojím udělat. Děkuji za odpověď a krásný večer.

Odpověď odborníka:

Krvácet po postinoriu nemusíte, vyčkejte menstruace a pokud se nedostaví, udělejte si test.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x