Postkoitální antikoncepce

Dobrý večer,byla jsem si u dr. pro postkoitální antikoncepci,tu jsem užila a asi pět dní po té jsem začla špínit.Ms bych měla dostat až tak za 14 dní od požití postk.antik.Později jsem si prohlížela ty tabletky a vypadají spíš jako běžná antikoncepce,jsou tam uvedeby dny a název Micro...chtěla jsem se zeptat,jestli taková postk.antik.existuje,jestli se třeba sestra nemohla splést,domlouvala jsem se s ní totiž přes telefon a pak mi to jen ve dveřích podala.A taky by mě zajímalo,jestli to špinění mám brát jako MS,nebo ji mám očekávat v klasickém termínu?děkuji moc za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jako postkoitální, "záchranná" antikoncepce je v ČR dostupný pouze Postinor a Escapelle. Pokud jsou na blistru uvedeny dny v týdnu, tj.blistr obsahuje sedm a více tablet, zcela jistě se o postkoitální antikoncpeci nejedná. Špinění vůbec nemusí menstruaci znamenat, může se objevit čistě v souvislosti s užíváním tabletek, takže menstruace ještě nejspíš přijde. Jelikož jste však zřejmě měla nechráněný styk, může teoreticky špinění provázet i těhotenství (není sice moc pravděpodobné, ale nelze to prostě vyloučit, ani když jste užívala antikoncepci), takže v každém případě doporučuji co nejdříve se poradit s ošetřujícím gynekologem o dalším postupu.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: