Potíže po léčbě chlamydií

Začátkem září jsem měla nechráněný pohl. styk. V říjnu mi zjistili chlamydie trach. Brala jsem Azitromycin Sandoz. Po měsíci jsem byla na kontrole, kde mi sdělili, že jsem vyléčena, že testy vyšly negativní. Přesto mám nadále problémy. Svědí mě tělo, genitál i konečník a mám stále zvětšené, začervenalé a teplé uzliny v tříslech, také mírnou vyrážku či ekzém na nohou. Zároveň mám časté nutkání k močení a cítím celkový pocit nepohody v pochvě. Lékař mi předepsal globule Gynopevaryl (3ks) na kvasinky, ale nepomohlo to. Nevím, jestli nehraje roli i stres a moje přehnaná úzkost, co se týče nemocí. Vím, že po léčbě chlam. mohou být komplikace, ale mám strach, zda mé problémy opravdu souvisí s chlam. Co mi, prosím, radíte? Děkuji

Odpověď odborníka:

Pokud vám bylo sděleno že jsou testy negativní,nebudou problémy od chlamydií,ale přesto zopakoval bych testy a to jak kultivaci tak i imunologii a pokud budou opět negativní,obrátil bych se na vašem místě na kožní oddělení,tam nemusíte mít doporučení,bylo by také dobré provést vyšetření moče včetně kultivace u praktického lékaře. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x