Potíže při sexu

Dobrý den, mám už dlouho trvající problémy při pohlavním styku.když do mě partner vnikne,cítím pálení a řezání v pochvě a většinou musíme styk přerušit.Lubrikační gel nic neřeší. V roce 2014 mi byly laparotomicky odstraněny vaječníky a děloha.Lékař mi napsal tablety GYNOFLOR,ale ani po nich žádná změna nenastala. Hormony užívat nemohu kvůli prodělané embolii a doživotní warfarinizaci.Nevím si už rady a jsme z toho s přítelem hodně nešťastní. Poradíte mi prosím? předem moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Myslím, že na místě je důkladné gynekologické vyšetření včetně stěrů k mikrobiologické kultivaci, jedna z versí je gynekologický zánět, bylo by asi vhodné, aby byl vyšetřen i Váš muž. Dále bych doporučoval změřit hormonální hladiny, počítám li dobře, je Vám 46 let, resignovat na hormonální substituci by byla škoda. Po odnětí vaječníků Vaše tělo neprodukuje téměř žádné estrogeny, tedy i pochva trpí jejich nedostatkem, o kůži a kostech nemluvě - proto se podávají ve formě gelu, tablet nebo implantátů (podkožních). Dr. Borovanský

MUDr. Vladislav Borovanský
MUDr. Vladislav Borovanský

Specializace: Psychiatrie
Pracoviště: Ambulantní psychiatr a vedoucí lékař ve společnosti Psychiatrie Roudnice

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Candivac Dotaz pro gynekologa: Dobrý den, měla bych dotaz ohledně používání...
  • Silná menstruace Je mi 46 let.Vždycky jsem měla silnou menstruaci,ale poslední...
  • Zvýšená sedimentace Můj 4-letý syn má už 14 dní zvýšenou sedimentaci 80/120...
  • Parazité v břiše Mám tlak v oblasti jater a zdá se mi ,že se mi tam, i v...
  • Kyretáž Dne 4.3 jsem prodělala Kyretáž ,protoze jsem přes měsíc silne krvacela...
  • Vertigo Již rok a půl mě trápí závrať. Stojím a mám pocit, že se hýbu ze strany...
 
Naposledy čtené: