Potíže s menstruací

Dobrý den, mám takový dotaz byla jsem na dovolené a nechtěla jsem si ji zkazit menstruací tak jsem nasadila ihned po skončení prvního platíčka HA druhé, vše bylo v pořádku až ke konci platíčka (zbývaly mi 3 dny do konce) jsem dostala menstruaci. Plato jsme normálně dobrala, ale normálně se má počkat 3 dny než přijde menstruace a začne se brát HA a já nevím jestli mám začít brát prášky bez té přestávky, když už to mám. Moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Bohužel nepíšete o jakou antikoncepci se jedná,ale udělejte normální pauzu 7 dní od posledního prášku a poté nasaďte další platíčko,prvních 14 dní by bylo vhodné ještě připojit ochranu kondomem i když je to možná až přílišná opatrnost. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: