Potíže ze srdcem

Dobrý den mam dotaz v roce 2009 jsem prodělal fybrilaci síni zničeno nic jsem se začal klepat srdce mi bylo jako blázen bral jsem betalok furt se mi motala hlava trvalo to asi 2 roky pak jsem prášky vysadil a bylo mi fajn žádnéj problém asi po 1 roce se mi udělalo zase zle zase srdce mi bylo nepravidelně po všech vysetrenich jsou moje problémy spíše psychického původu každy den od rána cítím sme srdce mam palpitace cely den asi 30x do hodiny cítím jak mi srdce přeskočí je to hodně nepříjemné doktorka mi dnes doporučila návštěvu psychologa uz nevim co mam dělat každy den mi není dobře nepreju to nikomu

Odpověď odborníka:

Dobrý den, zkusil bych malou dávku Betalocu, možná se bušení srdce zmírní. Někdy zvýšené vnitřní napětí se projevuje bušením srdce a psycholog, by Vám mohl s vnitřním napětí také pomoci. Držím palce, ať se potíže zlepší.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: