Prášky softine

Děkuji za předešlou odpověd o užívání antikoncepce Softine, nicméně to ještě zkusím přiblížit. Moje přítelkyně si vzala první prášek, když ji začala menstruace. Doktorka ji řekla (jak jste řekl i vy), že má vynechat nebo antikoncepci může brát bez vynechání, což také udělala. Aniž by tedy vynechala přibližně za měsíc se ji dostavila nevolnost a menstruace. Do konce plata zbývá 6 dnů. Za týden jedeme na dovolenou a nerad bych, aby nás to ovlivňovalo. Co tedy nyní nejlépe udělat? Děkuji ještě jednou.

Odpověď odborníka:

Nejlepší řešení by bylo pokud krvácení není silné pokračovat v užívání,pokud by krvácení by bylo silné raději před dovolenou zajděte na vyšetření,aby jste ji neměly zkaženou. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Noční pocení Zdravím, posledních pár týdnů trpím nočním pocením, zkoušel jsem...
  • Bolest v lýtku Chtěla bych se zeptat. Je mi 17 let a již druhým rokem používám...
  • Hpv virus Chtěla bych se zeptat, jak máme s přítelem postupovat při léčbě HPV...
  • Sucho v ústech Dobrý de, paní doktorko, mám již několik let problém se štítnou...
  • Střevní bakterie v pochvě a moči Pane doktore, jsem už zoufalá, pořád trpím...
  • Zánět v zubu Chtěla bych se zeptat. Z důvodů, že mi má zubní lékařka navrtala...
 
Kam dál
Naposledy čtené: