Pravidelnost menstruace po užívání norethisteron

Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem na pravidelnost menstruace po užívání Norethisteronu. Ten jsem brala z důvodu plánové gynekologické operace cca 14 dnů. Po jeho vysazení se 3. den dostavila velmi silná a bolestivá menstruace. Další menstruaci již mohu očekávat pravidelně, jak jsem zvyklá, nebo se pravidelnost obnoví později? Ptám se z toho důvodu, že mám 3. den zpoždění. Děkuji za odpověď a zdravím.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Jano! Při změně hormonálního cykllu lékovými preparáty se vždy dají čekat nepravidelnosti. Kdy ustanou záleží na každé ženě, na jejím organismu. Obvykle to několik cyklů trvá, nežli se situace ustálí. Na druhou stranu, dva týdny léčby není mnoho, tak bych čekal úplnou úpravu po 2-3 cyklech.

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěž o krém BELOBAZA®

Belobaza je krém pro každodenní péči, ochranu a regeneraci suché, citlivé a podrážděné pokožky.

 celý článek

x