Předávkování ???

Dobrý den je mi 13 let a dnes jsem si vzala 5 prášků xyzalu 5 prášků ibalgunu 200 a pět prášků prothiadenu a včera jsem si vzala 15 prášků fevarinu a jeden prášek prothiadenu může se mi něco stát a mám to oznámit rodičům ??...mám hrozný strach :(...předem děkuji za odpověd nashledanou sabina

Odpověď odborníka:

Dobrý den Sabino! V každém případě je potřeba, abys okamžitě vyhledala lékařskou pomoc (závažné mohou být hlavně účinky Fevarinu)!!! Svěř se hned teď rodičům nebo hned zavolej na linku 155 nebo 112! Všechno ostatní v tuto chvíli počká.

 
Líbí se vám odpověď?
+8 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Prášky | Od: Anonym | 27.12.2010 10:59
Ahoy je mi 14 ..Taky jsem si vzala prášky .. 24x prášku Ibalginu 400 .. Je mi hrozně .. Chci odejít .. Chci aby přišla ta ulevá ale nic .. mám to v sobě už asi 9 hodin ..
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: