Předčasná menstruace

Dobrý den, užívám antikoncepční náplasti Evra. Tento čtvrtek jsem si vzala poslední, už několik dní mě bolí v podbříšku jako při menstruaci a dnes (neděle) jsem začala krvácet. Může to být opravdu např. jen ze stresu, jak se dá téměř kdekoli dočíst? Raději si zavolám k doktorovi, ale jen jsem se chtěla zkusit zeptat na Váš názor. Evru užívám už přibližně 4 roky. Předtím jsem vystřídala několik druhů prášků a jen jsem si zničila žaludek a trpím od té doby i menší podváhou a nechutenstvím.

Odpověď odborníka:

Dobrý den návštěva u vaše lékaře je vhodná, ne vždy může za vše stress

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: