Předčasná menstruace

  • Dotaz od: Martinkatekk
  • Publikováno: 30.5.2015
  • uLékaře.cz

Dobrý den chtěla jsem se zeptat. Před šesti dny mi skončila menstruace a před osmi dny jsem začala brát antikoncepci Natalya .Po 6 dny pohlavní styk s přítelem a hned po jsem zjistila začáteční menstruaci. Hnědý výtok a pak do červena nevím si rady, co stím děkuji moc za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, během prvního cyklu užívání antikoncepce je velmi časté nepravidelné špinění až krvácení. Užívejte tablety dál, v dalším cyklu se s velkou pravděpodobností vše upraví.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Vlčí zrno Prosím o radu. Na konci září se mi udělalo na očním víčku vlčí zrno...
  • Operace menisku V březnu tohoto roku jsem byl na operaci vnitřního menisku...
  • Bíle pupínky na penisu Můžete mi prosím poradit, co by to mohlo být? Sex jsem...
  • Lék zaldiar Ortoped mi předepsal lék Zaldiar, na bolest kyčle. Mám nedůvěru k...
  • Poševní výtok Mám dotaz už asi půl roku mám vaginální výtok který nesvědí ani...
  • Vysoký tep Mám takový problém. Trápil mě vysoký tep,který se pohyboval okolo 115...
 
Naposledy čtené: