Předčasná menstruace

Dobrý den, beru antikoncepci katya a ve středu jsem si zapomněla vzít prášek a v pátek se mi dostavila menstruace, která má přijít až zhruba za 3 týdny, je možné, že je to způsobené zapomenutým práškem? Předem moc děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Nevím o kolikátou tabletu v blistru se jednalo, ale předpokládám, že špinění má souvislost se zapomenutým práškem.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Noční pocení Zdravím, posledních pár týdnů trpím nočním pocením, zkoušel jsem...
  • Bolest v lýtku Chtěla bych se zeptat. Je mi 17 let a již druhým rokem používám...
  • Hpv virus Chtěla bych se zeptat, jak máme s přítelem postupovat při léčbě HPV...
  • Sucho v ústech Dobrý de, paní doktorko, mám již několik let problém se štítnou...
  • Střevní bakterie v pochvě a moči Pane doktore, jsem už zoufalá, pořád trpím...
  • Zánět v zubu Chtěla bych se zeptat. Z důvodů, že mi má zubní lékařka navrtala...
 
Naposledy čtené: