Předčasné krvácení při ha

Dobrý den, mám dotázek. Užívám HA Harmonet už přes rok, nikdy žádný problém až teď. Chybí mi 4 pilulky k dobrání platíčka, ale přesto jsem dnes začala mírně krvácet, tj. týden před obvyklým začátkem krvácení. Žádné jiné obtíže nemám. Jenom si ještě pamatuji, že předchozí krvácení začalo trochu se zpožděním (1 den) a bylo kratší než obvykle. Přičítala jsem to stresu apod. Ale toto předčasné krvácení mě trošku straší. Čím by to mohlo být? Na pravidelné prohlídce u gynekologa jsem byla před 1,5 měsícem a všechno bylo v pořádku. Děkuji předem za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Lucie, v Harmonettu je velmi nízká dávka gestagenů, zodpovědných za udržení cyklu. Lehce pak cyklus zareaguje na zvýšenou fyzickou nebo psychickou zátěž, změnu prostředí a podobně. Rozhodně to není nijak znepokojující, pokud užíváte pravidelně. Pokud by se stejný problém opakoval i v dalším cyklu, bude asi nutné uvažovat o změně HA.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: