Předčasné krvácení při ha

Dobrý den, užívám LOGEST už přes 2 roky a nikdy jsem žádný problém neměla až teď. Chybí mi 3 pilulky k dobrání platíčka, ale přesto jsem včera začala mírně krvácet, tj. týden před obvyklým začátkem krvácení. Dnes to ale vypadá, že už je to v pořádku. Žádné jiné obtíže nemám. Čím by to mohlo být? Na pravidelné prohlídce u gynekologa jsem byla před měsícem a všechno bylo v pořádku. Měla bych ty 3 zbývající pilulky dobrat? Nebo co bych měla teď dělat? Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Doberte pilulky tak, jak máte. Pravděpodobně jde jen o hormonální nerovnováhu. Pokud se to v dalších cyklech nebude opakovat, nemusí se to řešit. V opačném případě o tom informujte svého gynekologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: