Prednison

Prosím o radu. Již 8 měsíců beru Prednison 5, 1* denně. Poslední měsíc jsem strašně náladová, protivná, sebemenší věc mě vytočí. Může to být způsobeno lékem? A jak dlouho lze brát, na internetu jsem našla, že 6 měsíců. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

V nežádoucích účincích prednisonu jsou uvedeny i psychické změny (deprese,mánie, psychóza). Co se týče délky užívání, záleží na diagnoze, pro kterou byl prednison předepsán. V případě obtíží byste váš stav měla konzultovat s lékařem, který prednison indikoval. S pozdravem Jana Harnová

MUDr. Jana Harnová
MUDr. Jana Harnová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře, Líbeznice, JH medica s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: