Přerušené užívání druhého balení antikoncepce

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestliže beru druhé balení po sobě (Yadine) a objevilo se špinění, tudíž jsem přestala antikoncepci v druhém týdnu užívat a mám 7 denní pauzu. Kdy mám prášky z druhého balení, kde mi zbývá ještě týden, dobrat? V letáčku se píše, že po přerušení začít užívat z nového balení, ale zbylé prášky přece nevyhodím?:) Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Udělala jste chybu v užívání, neměla jste při špinění přerušovat, ale dobrat balení, nynější krvácení je z toho, že jste vysadila, nyní musíte vyčkat normální menzes a začít znovu od 1 dne menzes, zbylé prášky můžete použít jen pokud by jste si chtěla prodloužit cyklus. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Scintigrafie plic
Články: Scintigrafie plic
Scintigrafie (scinti) plic...
Zánět žil
Články: Zánět žil
Co bychom měli vědět o...
Braňte se nežádoucím účinkům ozařování
Články: Braňte se nežádoucím účinkům ozařování
Časné vedlejší účinky...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Nikotinem se lze předávkovat i při odvykací kúře
Články: Nikotinem se lze předávkovat i při odvykací kúře
V České republice kouří...
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: