Přeskakování srdce.

Už řadu let trpím na nejrůznější nepříjemné pocity v oblasti srdce. Někdy se jedná o přeskakování , jakoby srdce zadrhlo a pak několikrát silně udeří. Nebo mám jenom takový neurčitý pocit, že k přeskočení nebo vynechání rytmu dojde. Někdy je úder tak silný že mě doslova zatají dech. Téměř vždy se mě okamžitě začne chtít na velkou. Musím však dodat, že se léčím u psychiatričky. Užívám 1x ráno Magrilan a 2x denně Rivotril a magnezium v tabletách. Mnohokrát mě dělali EKG a vždy bylo vše normální. I krevní tlak mám v normě. Chci se zeptat, jestli je možné aby srdce tohle dělalo i když se léčím. Velmi mě to děsí a trápí. Děkuji předem za vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně pociťujete extrasystoly. Jde o předčasné stahy srdce, mají je všichni lidé, ale někteří je pociťují. Nejsou nebezpečné, pouze nepříjemné. Bušení srdce je někdy od stresu, nelze vyloučit ani vliv psychiky. Důležité je nepanikařit, protože se většinou nic neděje, jestli máte opakovaně EKG v normě. Někdy pomůže draslík, horčík.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: