Přibírání na váze

Dobrý den,má prosím tento problém.Již delší dobu držím dietu(tz. dělenou stravu), ale váha se nemění a pojal jsem podezření že za tím může být užívání léků. Mohli by jste mi prosím napsat, které z těchto léků můžou působit na zvyšování váhy? Tennormin 50 mg 1-0-0,Anopyrin 100mg 1-0-0,Milurit 100 1-0-0,Loradur mite 1-0-0,Lipanthyl 267 0-0-1, Diaprel MR 1-0-0,Rivotril tablety 0,5 mg 0-0-2 Děkuji Toman Jan

Odpověď odborníka:

Dobrý den! Ani jedno z léčiv, které užíváte nezpůsobuje nárůst tělesné hmotnosti. Vaše medikace svědčí o tom, že máte zvýšenou hladinu cholesterolu a kyseliny močové, příčinou bývá ve většině případů nesprávné složení stravy. Bohužel se nezmiňujete, jak dlouho už dietu dodržujete, možná se jedná o příliš krátkou dobu, kdy se ještě nestačily dostavit výsledky. Pokud držíte dietu bez výsledků déle než 8-10 týdnů, doporučuji obrátit se na nutričního terapeuta. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: