Přibírání na váze

Dobrý den. Mám od ledna problémy s žaludkem. Zjistily mi helicobacter piroli, dostala jsem trojkombinaci léků, využívala jsem je, problémy ale nadále potrvávají. Ted čekám na výsledky ze stolice. Je tady ale další problém. Od ledna jsem přibrala 8kg. Přijde mi to jako velký nárust na váze. Čím to může být? Děkuji předem za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, k přibývání na váze může dojít v důsledku zvýšeného příjmu potravy bez dostatečného energetického výdeje (tj.od ledna byste musela více jíst, než se hýbat - ??), v těhotenství, při poruchách funkce štítné žlázy, při jiných endokrinních poruchách, při poruchách ledvin nebo srdce (městnání tekutin, ale již vzhledem k Vašemu věku tohle není moc pravděpodobné).. Informujte o váhovém příbytku svého lékaře, ten může zjistit konkrétní příčinu.

MUDr. Magdalena Žáková
MUDr. Magdalena Žáková

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: