Přibírání na váze při užívání ha

Dobrý den, je mi 22 let a užívám HA zn.LINDYNETTE 20 a poslední dobou přibírám na váze. Snažím se jíst zdravě, vynechala jsem sladké(dorty, zákusky, zmrzliny, čaj nesladím, kafe nepiji, piji vodu z kohoutku anebo vody bez příchutí), je třeba změnit antikoncepci nebo ji raději úplně vynechat? užívámm jí tak 3 roky .Lenka

Odpověď odborníka:

Lindynette je nízkodávkovaná antikocepce, pokud stále přibíráte zkuste vysadit a uvidíte zda se přírůstek zastaví. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x