Přibírání po vysazení antikoncepce

Dobrý den, paní doktorko, již 10 let užívám antikoncepci Mercilon a posledních pár měsíců mám problém s častým špiněním a slabým krvácením mimo sedmidenní pauzu. Domluvili jsme se proto s mým doktorem, že nebudeme nasazovat silnější antikoncepci a úplně ji vysadíme. Když jsem začala antikoncepci užívat, přibrala jsem cca. 6 kilo. Chtěla bych se zeptat, zda je tu možnost, že bych mohla přibrat i po jejím vysazení a pokud ano, za jak dlouho bych se mohla dostat zpět na svou váhu. Trochu se toho obávám .... . Předem moc děkuji za Vaši odpověď a přeji hezký den Helena

Odpověď odborníka:

Dobrý den, po vysazení antikoncepce nepřiberete z vysazení. Toho se nebojte:)

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-6 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kouříte? Pak možná nebudete mluvit!
Články: Kouříte? Pak možná nebudete mluvit!
Se zapálenou cigaretou má...
Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Články: Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Pokud se oplozené vajíčko...
Bolesti hlavy: poznejte jejich příčinu, (nejen) kvůli léčbě
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bolavé zápěstí? Buď to přeháníte s počítačem, nebo za to mohou hormony
Co prozradí jaterní testy?
Články: Co prozradí jaterní testy?
Prokázat hepatitidu je...
Když se rakovina rozšíří do kostí
Články: Když se rakovina rozšíří do kostí
Toto zhoubné onemocnění...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: