Přibírání váhy po lécích

Dobrý večer. Užívam pod dohľadom algeziologičky páleniu retard a teraz mi pridala podľa potreby palexiu. Odkedy to užívam tak som pribrala 14kg a mam neskutočne silne načali tepla.Je možné aby to robili tieto lieky? Okrem nich užívam na bolesť aj grimodin, amaril, euthirox 50 od pondelka do piatka a 75 sobotu a nedeľu na štítnu žľazu, eneblin na prekrvenie končatín, unilat na glukom, inegy na cholesterol, Helicid, vitamín D, .Je možné aby som tak pribrala od liekov?Ak ano tak od ktorých a čo sa dá robyť aby som tak rýchlo nepreberala? Ďakujem

Odpověď odborníka:

Vážená paní Klaudie, největší roli při zvýšení tělesné hmotnosti má převaha příjmu energie nad jejím výdejem, případně zadržování vody v těle a tvorba otoků. Doporučuji Vám domluvit se s Vaším praktickým lékařem na revizi stávající medikace, případně úpravách dávkování nezbytných léků. S pozdravem, MH.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: