Přibývání na váze

Užívám euthyrox 50 1 tbl , mám hypofci šž, ale od počátku užívání pomalu ale jistě, přibývám na váze. Je možné, aby to bylo způsobené užíváním euthyroxu? Neměla by váha spíše klesat? Navíc se snažíme o miminko, ale nějak se nedaří. Před rokem jsem otěhotněla hned, ale bohužel jsem ve 13.týdnu potratila, ale to jsem ještě o hypoth nevěděla. Může to mít nějakou sovislost? Velmi děkuji za odpověď. Hezký den přeje Zdenka

Odpověď odborníka:

Přesně tak, po Eutyroxu spíše dochází k úbytku na váze, neboť se metabolismus mírně "urychluje". Co se týče potratu - často je zde více vlivů - vnitřních i zevních, a nemusí souviset jen se štítnou žlázou. Doporučovala bych nějaké komplexní vyšetření cestou praktického lékaře. V těhotenství jsou obvykle nutné vyšší dávky léků na štítnou žlázu, ale to se snadno pozná podle odběrů. Přeji pěkný den a hodně štěstí s miminkem.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x