Problém

Dobrý den. Mám menší problém ohledně Postinoru... V úterý jsme spolu se svým klukem spali a praskl nám kondom. Ke všemu jsem to potom dostala... Druhý den mi přivezl Postinor. Tak jsem si vzala tabletku a další za 12 hodin. Nevadí že jsem si vzala Postinor během menstruace?? Nemůžu být těhotná? ... Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Postinor během menstruace nemění svou účinnost. Těhotenství nelze vyloučit, ale je málo pravděpodobné.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Vyšetření kyčlí
Články: Vyšetření kyčlí
Preventivní vyšetření kyčlí...
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
Léčba vysokého cholesterolu a pacienti „lajdáci“ – co všechno hrozí?
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: