Problém kolem pusy

Dobrý den, poslední půl rok mam divné zabarvení u pusy.. Kožní mi napsala na 7 dni Locoud Crelo které vůbec nefungovalo. Pak zineryt. Nemyslím si ze by to fungovalo kdyz je to na akné. Ani mi nerekla co přesně to je. Potřebuji poradit co s tim, diky

Odpověď odborníka:

Dobrý den, z tohoto obrázku není zcela patrné o co se jedná, mohlo by se jednat o pigmentaci která se může objevit například po opalování, ale může mít samozřejmě i jinou příčinu. Doporučovala bych vám navštívit kožního specialistu, pokud vám paní doktorka u které jste byla nevyhovovala není problém navštívit jiného dermatologa. Locoid bych nyní neužívala, nyní není potřeba.

MUDr. Lucie Růžičková Jarešová
MUDr. Lucie Růžičková Jarešová

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: L - DermaMedEst s.r.o

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: