Problem s akne

dobry den, moj problem spociva v tom, ze som vzdy mala problem s akne...ale vzdy nejake 3-4 vacsie vyrazky, ktore som si vsak vysusila a zmizli...a potom zas sa objavili a takto sa to opakovalo...ale este to bolo v norme...sice som nemala nakrajsiu plet ale dalo sa to vydrzat....teraz som v zahranici a kupila som si kozmetiku garnier na prob.plet, najskor sa mi plet krasne vycistila, ale asi v zaciatko augusta baac, zacala som strasne vyhadzovat..robia sa mi podkozne zapalene vredy, ktore su velmi cervene a citlive na dotyk + velmi bolestive..neviem ci je to oneskorena reakcia na garnier alebo reakcia na vodu..neviem...som zufala..a nemozem ist ani na kozne kedze som odcestovana...davam si na to zinkovu mast a tekuty puder..trocha sa to skludni a aj vysusi ale ked umyjem tvar vodou a ganierom a dam make up z oriflame a puder od max factor...zase sa to nejak podrazdi a boli , prosim poradte mi , dakujem

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Misko! Okamžitě přestaňte používat pudr, makeup, "garnier" a mýdlo. Obličej si myjte pouze vodou, ne moc horkou. Jezte málo sladkostí, omezte zmrzlinu, sladké nápoje, zvláště limonádu, čokoládu a jiné cukrovinky. Stejně tak nejezte jídla smažená, pečená, mastná, omezte mléčné výrobky. Vyčištění pleti proběhne lépe, pokud budete co možná hojně pít. Pokud potřebujete krýt vyseté boláky, použijte makeup z lékárny, s dezinfekčním účinkem. Myslím si, že pokud dodržíte tato doporučení, bude do 1-2 týdnů Vaše pleť vypadat mnohem lépe.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: