Problém s antikoncepcí regisha 0,02

Dobrý den pane doktore:) Beru Regishu již rok a pul ale dost jsem po ni přibrala.Muj lekař mi napsal jinou která nezadržuje v těle vodu,myslíte si že to pomuže??Zní mi to nepravděpodobně,myslela jsem si že přibírám díky hormonum ale napsal mi hormonálně stejně silnou.Uvažuji že antinu uplně kvuli přibírání toho přestanu brát,ale na druhou stranu ji také potřebuju.Děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Jsou přípravky u kterých je retence vody menší uvidíte sama na sobě. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Hlen Chtěla bych se zeptat, občas mě pobolíva v podbřišku (trpím nadymanim a...
  • Časté nucení močení Poslední asi 4 dny mám téměr neustáý pocit že potřebuji...
  • Palec u nohy Manželovi otekl a zčervenal palec s kloubem u nohy.PL naordinován...
  • Diagnóza cukrovky Potřebovala bych, abyste mi vysvětlili, jak se pozná...
  • Mám se obávat cukrovky? Je mi 17 let a moje matka má cukrovku 2. typu. Asi 2x...
  • Svedeni varlat Mam asi tyden problem se svedenim varlat .pri zpoceni je to...
 
Naposledy čtené: