Problém s bolestmi

Dobrý den pí doktorko, mám problém. S přítelem jsme se rozhodli pro ochranu prášky. První plato jsem spotřebovala v pořádku,poté se dostavila menstruace tak jak měla. Když jsem začala užívat druhé plato, jeden den jsem bohužel prášek opomenula vzít a hned druhý den se dostavila 8mi denní menstruace - teda 2x delší než ji mám normálně. Při ní jsem měla neobvyklé bolesti v podbřišku. Vysadila jsem tedy prášky, bolesti se ale objeví občas znova. Můžete mi prosím poradit?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, problém byl způsoben vynecháním tabletky, vysazení antikoncepce před dobráním platíčka také nebyla dobrá cesta. Vylučte těhotenství a při další menstruaci začněte s pravidelným užíváním antikoncepce.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: