Problém s dýcháním

Dobrý den . Moje přítelkyně má problém s dýcháním . Cítí se jakoby měla úzkost v plících . Následně přítelkyně upadne a začne s rukami mávat a nedýchá,nemůže se nadechnout . Její odborná lékařka ji doporučila Kyslík aby ji podávali . Čím by to tak mohlo být způsobeno a jak to vyléčit ? Astmatička není :(

Odpověď odborníka:

pokud není atmatička, plíce jsou jinak v pořádku, měla by prodělat ještě vyšetření krevního oběhu, tlaku, ekg... Důležité je, při jakých situacích se jí to stává a jestli to odezní samo, jak záchvat vypadá atd... pokud bude vše v pořádku, může se jednat i o hysterické záchvaty (dnes se tomu říká záchvaty paniky) - tzn pomůže návštěva psychiatra

MUDr. Vendula Bartáková
MUDr. Vendula Bartáková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Postgraduální studium na Ústavu patologické fyziologie LF MU

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: