Problém s genitálem

Již cca 4 měsíce mám problém s vyrážkou na žaludu. Nejdříve byla červená, potom žalud zmodral a byl v klidu (urolog na něm neviděl nic špatného), nyní je dole opět zarudlý a občas se tvoří pupínky po jeho ploše. Krevní obraz mám v pořádku, tři týdny jsem mazal antimykotiky a flucinarem. Vím, že budu muset opět k urologovi, ale rád bych znal názor lékaře, co vše by to mohlo být, když, jak podtrhuji, mám krevní obraz v pořádku. Díky.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Jene. Na Váš dotaz nemůžu jednoznačně odpovědět. Kožní afekce nejlépe zhodnotí dermatolog - a to po jejich prohlédnutí. nechci tu shazovat práci urologa, ale kožním nemocem ( i těm na genitáliích) lépe rozumí dermatologové. Proto by jste se měl o pomoc obrátit na ně. Je třeba v první řadě vyloučit bakteriální infekci, na kterou antimykotiká nezabírají.

MUDr. Michaela Bobelová
MUDr. Michaela Bobelová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Dialyzační a nefrologické centrum při NsP Havířov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Sklivcové zákalky Mám problém se zhoršujícími se sklivcovými zákalky. Objevily...
  • Suchý dráždivý kašel Mám takový problém. Dceři jsou čtyři roky a už asi dva...
  • Varikokéla Omluvte mě za mé časté dotazy , ale ještě bych se chtěl zeptat...
  • Zranění kolene (meniskus) Pane doktore, rád bych se na Vás obrátil s dotazem...
  • Svedive bolaky Uz 2 mesice trpim svedenim kuze na celem tele.pred par tydny se...
  • Insomnie -já normálně nespím už 22 let. Vše začalo tím, že jsem se starala o...
 
Naposledy čtené: