Problém s jazykem

Je mi 16 let a chtěl by jsem pomoc ohledně jazyka, před asi 2týdny se mi udělali na jazyku červené tečky vzadu a začal se jakoby loupat, a už mi to celkem vadí, nevím jak to lépe vysvětlit, viz. Fotka, prosím co s tím mám dělat? Chybí mi nějaký vytamín nebo tak? Snad to není tak závažné, děkuji za odpověď, příjemný den

Odpověď odborníka:

Marku, máte ještě nějaké bolení v krku, prodělal jste v poslední době nějaké infekční onemocnění? Mohlo by se jednat o projev virového onemocnění dutiny ústní, zkuste si v lékárně koupit pastilky na cucání Tantum verde, užívejte dostatečné množství vitaminu C jak v ovoci a zelenině, tak v doplnku stravy. S pozdravem a přáním brzké úzdravy, K. Jiříčková.

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: