Problém s menstuací

Dobrý den, chtěla bych vaši radu. Moje menstruace bývala pravidelná po 28-29 dnech. Pokoušíme se s manželem o dítě (10 měsíců) takže antikoncepci nemám.Také se léčím se štítnou žlázou (1 rok ) ale podle testů je hladina normální a pomocí euthyroxu normální. Před 3 měsíci se mi mens. opozdila což jsem přikládala otěhotnění ale těhotenský test byl negativní. Nakonec menstruace přišla a můj cyklus byl 34 dní. U gynekologa jsem byla a podle něj jsem v pořádku. Ale prý pro jistotu my nasadil Agnucaston (čímž by se mi cyklus měl upravit a mohlo by se podpořit i těhotenství) Ale od toho co jsem jej začala užívat jsem cyklus měla 21 dnů a 19 dnů. Myslíte že to může být způsobeno Agnucastonem? Děkuji vám za odpověď.

Odpověď odborníka:

Mohlo by to být Agnucastonem způsobeno, cyklus by rozhodně neměl být kratší než 21 dní, počítáno od prvního dne menses do prvního dne následující, pokud je kratší navštivte gynekologa, je potřeba upravit léčbu, jsou to zbytečné krevní ztráty a v takových cyklech je i pravděpodobnost otěhotnění malá. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: