Problém s močením

Dobrý den, beru prvním měsícem antikoncepci Bonadea. Z internetových diskuzím jsem vyčetla, že je docela problémová. První dva dny mně bylo velmi nevolno, ale pak to přešlo. Bohužel hned na to přišly problémy s močením, které jsem nikdy doteď neměla. Ze začátku jsem se i po vymočení cítila stále nevyprázdněná a chtělo se mi stále na WC. To lehce přešlo a vrátilo se to zpět nedávno svěděním genitálií z vnějšku, jsou lehce zarudlé, svědí nepříjemný způsobem,stále mám pocit nedokonalého vyprázdění a močení mě bolí. Myslíte, že by to mohlo být špatnou antikoncepcí? Že mi prostě nesedne nebo to s antikoncepcí nemá co dělat a je to spíše něco jako močová infekce?? Nebo co by to mohlo být?Myslíte, že pokud antikoncepci nahradím jinou, mohlo by to přestat nebo bych měla zajít za praktickým lékařem(nebo gynekologem)? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Bonadea je dobrá antikoncepce, jen u některých žen způsobuje tzv. horší kontrolu cyklu, neboli krvácení či špinění mimo menstruaci. Doporučil bych Vám ale s medikací nepřestávat , vydržet užívat 3 měsíce a pak s gynekologem zhodnotit a ev. vyměnit. Co bych ale udělal neprodleně, je navšívit praktického lékaře ev. gynekologa, aby Vám vyšetřil moč. Vaše příznaky by mohli svědčit pro zánět močového měchýře, který je nutno ev. přeléčit. Pokud byste užívala ATB, pozor na sníženou účinnost antikoncepce při užívání některých ATB.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x