Problém s otěhotněním

Dobrý den pane doktore. Je mi 41let a asi před rokem a půl jsem byla těhotná, během těhotenství se mi začal zvyšovat krevní tlak a miminko mi ve 4měsíci těhotenství umřelo i přesto, že jsem již brala Dopegyt. Přes veškeré vyšetření se nezjistilo proč mé těhotenství tak dopadlo, protože miminko bylo naprosto zdravé a žádné vývojové vady se nepotvrdily. Můj problém spočívá, ale v tom, že nyní se mi nedaří otěhotnět, samozřejmě že léky na vysoký tlak mi už zůstaly jen s Dopegytu jsem přešla na Toluru 40mg, kterou beru 1xdenně. Já jsem nyní po gynekologické stránce v pořádku a již už jedno dítě mám(18 let). Pro doplnění, mému partnerovi je 33let.Ptám se zda trvalé užívání léku na vysoký tlak může ovlivňovat otěhotnění? Děkuji.

Odpověď odborníka:

Tato léčba by neměla snižovat šance na otěhotnění. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x