Problémy při močení

Dobrý den, asi tak před 25 dny jsem prodělala operaci žlučníku, při odchodu z nemocnice mě předepsali Biseptol, jelikož měli podezdření na zánět močových cest. Neměla jsem žádné problémy typu pálení při močení jen občas mě trošku zabolelo v podbříšku. Biseptol jsem brala 5 dnů před třemi týdny. Teď nemám žádné bolesti ani pálení. Na záchod chodím tak 2-3 denně a jednou za noc, podle příjmu tekutin. Občas se mě stane, ne pokaždé když jdu na záchod, když se utřu zůstane na papíru něco, jako hlen. Gynekologické potíže žádné nemám. V únoru jsem prodělala zánět močévých cest, klasické pálení při močení a to bylo vyléčeno.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Hanko, po prodělané antibiotické léčbě (Biseptol) mohlo dojít k narušení poševní flory a hlen pochází pravděpodobně z pochvy - zde bych radila raději zajít ke gynekologovi, i když si myslíte, že žádné potíže nemáte. Pokud jste si jistá, že hlen je z močové trubice, jde o vážnější problém a v tom případě co nejdříve vyhledejte urologa.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: