Problemy s ha

Dobry den. Brala jsem v kuse 3 mesice HA a potom mela problem se spinenim. Na mesic jsem uplne vysadila. Nasledne jsem znovu chtela zacit brat a pockala jsme na menstruaci. Prvni den menstruace jsem si vzala prvni pilulku z plata. Po prvnim dnu ale menstruace uplne vymizela jen na mrne spineni. Myslite, ze to muze mit souvislost s novym zcatkem brani HA nebo s predchozim neprerusovanim?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, příště nemusíte dělat pauzu celý měsíc, stačí běžná, tedy obvykle 7 denní pauza. Odmenstruovala byste, a dalo by se čekat, že nadále už problém se špiněním odezní. Krátká menstruace a slabé krvácení nyní obecně souvisí s užíváním antikoncepce, slabé krvácení nepovažujte za problém.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bílý jazyk, pachuť v ústech Již 4. měsíc mám stále bíle povleklý jazyk...
  • Rýma v uchu Před měsícem jsem přestal slyšet na pravé ucho, lékař mi řekl že...
  • Herpes Moje přítelkyně dostala před pár dny genitální herpes a musela dokonce...
  • Vykašlávání krve Přejdu hned k věci, dnes jsem byl u praktického lékaře, s tím...
  • Jedná se o infekci? 4 týdny mám následující problémy - únava, zvýšená teplota...
  • Vyrazka,puchyre Zdravim, je tomu tak tyden nebi dva zoatky co se mi na stehnech...
 
Naposledy čtené: