Problémy s menstruací

Dobrý den,chtěla bych se zeptat, před 8 dny mi byla poprvé nasazena hormonální antikoncepce closensa, od té doby mám velmi silnou menstruaci,která trvá uz 8. den, padají ze mě opravdu velké kusy krve, také mam velké bolesti v podbřišku, hlavně, když si chci sednout nebo naopak vstanout,vždy jsem měla silnou menstruaci, ale nikdy až tak moc a bolesti jsem také neměla, myslíte, že je to normální reakce na antikoncepci nebo je něco špatně? Anonymka, 15 let

Odpověď odborníka:

Obecně se doporučuje po nasazení HA vyčkat 3 měsíce, než HA sedne. Ve Vašem případě vzhledem k charakteru potíží navštivte raději gynekologa.

MUDr. Michael Kozák
MUDr. Michael Kozák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologicko – porodnická praxe

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: