Problemy s menzesom

Dobry den, mam 23 rokov a rozhodla som sa poprosit o radu tymto spoosbom, pretoze gynekologa mam velmi od ruky a nemozem stale cestovat za nim. Toto leto som sa rozhodla po 7dmich rokoch prestat brat antikoncepciu. S menzesom som problemy pocas brania antikoncepcie Novynett nikdy nemala. Po skonceni uzivania mi menzes neprisiel vcas tak som isla k mojmu gynekologovi, ktorý povedal ze ak nedostanem do 10tich dni tak mam zacat uzivat Lutenil. To sa mi nepacilo, pretoze som antikoncepciu prestala brat kvoli tomu, aby som neuzivala hormony a lutenil su tiez hormony. Menzes som ale dostala a to po 46tich dnoch. Takze lutenil som neuzila. Trval 6 dni. Potom som mala 2 tyzdne pokoj no nasledne na to sa mi objavil hnedý obcas aj krvavy výtok a svrbenie, takisto neprijemne pocity pocas styku, vsetko stale pretrvava. Mohli by ste mi prosim poradit, ci mam zacat s uzivaniem lutenilu, kedze menzes nemam uz 60 dni? a ci musim ist ku gynekologovi naposledy som mala vysledky v poriadku. Pripadne mi prosim napiste co signalizuje v mojom pripade hnedy vytok a svrbenie. S priatelom pouzivame prezervativ a tehotna nie som. Velmi pekne Vam dakujem za odpoved.

Odpověď odborníka:

Pokud se nebudete řídit radou lékaře problém těžko odstraníte,protože se s největší pravděpodobností jedná o hormonálmí poruchu a ta se jinak než hormonálně léčit nedá,když mense nebyly už 60 dní je potřeba vyšetření a další postup podle nálezu příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: