Problémy s nohami + játra

  • Dotaz od: Nguyenová Ludmila
  • Publikováno: 12.5.2016
  • uLékaře.cz

Měla bych dotaz: tatínek má problémy po bércových vředech na nohou a tím že mu selhávají játra,začíná mu z nohou vytékat hnis po celých spodních partiích nohou,,nevíme co s tím ,,neměl to ještě nikdy,,pak šel do jedné nejmenované nemocnice ,kde minulý rok u nich přechodil(ne jako ležák) zápal plic,poté mu selhávalo srdce,dostal exém (který jsme léčili skoro půl roku) a naposled nám ho dali domů s tímto problémem a stále se mu to vrací (nohy tečou a napuchají).Prosím o radu co by se asi tak s tím dalo dělat,nebo jak mu pomoci,,pomalu jsme bezradní ,děkuji Ludmi

Odpověď odborníka:

Je to opravdu hodně. Nevím, z jakého důvodu mu játra selhávají. Chce to lokální léčbu se denními převazy. Vhodné promazávání např. Lipobasí, Ambidermanem, Polysanem. léčba nějakou kortikoidní mastí, kterou předepíše kožní lékař. Vodné léky na prokrvení dolních končetin.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Problémy s nohami + játra | Od: Ludmi | 13.5.2016 08:31
Ještě jsem se chtěla zeptat : tyto problémy ještě
pronásledují otoky nohou (přitom bere
furosemid),,ale když říkám otoky,tak myslím
opravdu velké!
Jinak co se týče toho selhávání jater,,nikdo neví
proč,můj názor je : velké množství léků,které
tatínek bere :(
Jen se chci zeptat,jelikož bere ten furosemid ,tak
z hlediska lajka si myslím,že by měl více pít,on
však tvrdí,že 1 1/2 až 2 litry max a to se mi
nezdá,jelikož potom vydá,ale příjem je
malý,mám pravdu? Prosím ještě jednou o
radu,,děkuji moc,hezký víkend :) Ludmi
reagovat
re:Problémy s nohami + játra | Od: uLékaře.cz | 13.5.2016 10:00
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Avšak aby Vám lékař
mohl odpovědět, poprosím Vás, abyste dotaz
zkopíroval a vložil jej přímo do poradny na těchto
stránkách:http://www.ulekare.cz/poradna-
rozcestnik.
V poradně se Vám bude lékař věnovat.

Děkujeme a doufáme, že vše bude v pořádku.
reagovat
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: