Problémy s rozházenými hormony v krvi

Dobrý den, mám problémy s rozházenými hladinami hormonů v krvi -hlavně testosteronu, to mi způsobuje akne. Nejdříve mi hladinu srovnával pan doktor injekci agofolin depot po každých měsíčkách a braním utrogestanu 21.-25. dnem po měsíčkách,po dobu 4 měsíců. Problémy s pletí uplně vymizely. Tak mi nasadil hormonální antikoncepci Diane 35,ta mi zase začala pleť zhoršovat,tak jsem ji po 3 měsích vysadila. Po vysazení se nedostavili měsíčky,tak mi znovu naordinoval Utrogestan zase od 21.-25. dne po měsíčkách na srovnání menstruace,ale bez injekci agofolinu. Beru to 3 měsíce a pleť mám chvilku dobrou a chvilku zase hroznou. Tak jsem přešla k jiné lékařce a ta mi naordinovala antikoncepci Belaru,že ta jediná mi může hladinu hormonů srovnat. Mám z ní strach,že mi nepomůže. Prosím poraďte,jak nejlépe srovnat hladinu hormonů v krvi. Děkuju moc

Odpověď odborníka:

Dobrý den, hladiny homonů lze srovnat hormonálními přípravky, mezi které patří i hormonální antikoncepce. Antikoncepci tedy vyzkoušejte, měla by pomoci (ne vždy ale zabere u každé ženy každý druh antikoncepce). Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x