Problémy se štítnou žlázou

Dobrý den, několik let se léčím s hyperfunkcí štítné žlázy. Po úpravě lab. hodnot mně p. doktorka postupně vysazovala Thyrozol a nyní mně chtěla tento lék úplně vysadit. Místo toho se mně ale hodnoty úplně rozjely, beru Thyrozol 10 3x denně. Zvláště mě zarazila hodnota anti tg ab - 813. Kromě typických příznaků této nemoci mně šíleně padají vlasy, mám jich tak poloviční množství. Jak je to možné, že se mně ty problémy opět vrátily a za jak dlouho se mně upraví to padání vlasů? Co můžu udělat proto, aby to přestalo? Děkuji za odpověď. Sylva

Odpověď odborníka:

Dobrý den, měla byste dodržovat léčbu, lék by se měl brát dlouhodobě až do normalizace hodnot (každému léčení trvá jinak dlouho -proto trpělivost), potom se vám upraví i padání vlasů. Docházejte pravidelně a poctivě na kontroly k lékaři, na všechno se ptejte a konzultujte s ním i vaše potíže s vlasy - vše souvisí s léčbou šž, pokud by nebyla léčba plně ůčinná, je vhodné léčbu pozměnit, ale to je zatím předčasné - uvidíte, jak se bude vaše situace vyvíjet. Prostudujte si něco o poruchách štítné žlázy,budou se vám hodit při diskusích s lékařem, např.zde: http://www.ulekare.cz/clanek/stitna-zlaza-1186?search=hyperthyreosa&from=0 nebo http://www.ulekare.cz/clanek/hyperfunkce-stitne-zlazy-930?search=graves+basedow&from=0. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Noční pocení Zdravím, posledních pár týdnů trpím nočním pocením, zkoušel jsem...
  • Bolest v lýtku Chtěla bych se zeptat. Je mi 17 let a již druhým rokem používám...
  • Hpv virus Chtěla bych se zeptat, jak máme s přítelem postupovat při léčbě HPV...
  • Sucho v ústech Dobrý de, paní doktorko, mám již několik let problém se štítnou...
  • Střevní bakterie v pochvě a moči Pane doktore, jsem už zoufalá, pořád trpím...
  • Zánět v zubu Chtěla bych se zeptat. Z důvodů, že mi má zubní lékařka navrtala...
 
Kam dál
Naposledy čtené: