Prosím o radu

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat zda nevíte čím to může byt, když konec stydkého pysku u poš.vchodu mam otekly, vetši než ten druhý a mám nepřijemné svěděni, páleni na něm. Obejvilo se mi to týden prřed menstruací a i tyden po té, mám stejný problém. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nejspíše jde o kvasinkovou (mykotickou) infekci v pochvě, kdy sekret vytéká /i neznatelně/ ven a dráždí stydký pysk. Nejlepší je navštívit gynekologa na podrobnější vyšetření - potvrzení mykosy, nemusí jít toitž jen o ni, pokud by nebyl ted o svátcích lékař dostupný, kupte si v lékárně antimykotické vaginální tablety (je jich mnoho druhů), aplikujte si je a po svátcích se stavte u gynekologa ( i kdyby se potíže upravily ). S výběrem vaginálních tablet vám poradí v lékárně. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x